Med dessa bilder vill jag önska dig en varm och fin Första Adventshelg. Med kanske lite pepparkaksmys, glöggpremiär och en mjuk pepparkaka?

Att pynta med saker från skafferiet som torkade apelsinklyftor, nötter, mandel, kanel och sånt är fint tycker jag. Glöm för guds skull inte stjärnanisen för doftens skull. Och så levande ljus såklart, alltid levande ljus i min värld.

Och att bjuda på en nybakt mjuk pepparkaka, det är mums det.


Hoppas att du har och får en mysig Advent!

Foto & styling: Jenny Martinsson