Hemtrender

Kategorier
Övrigt

Adventsljus

Idag är det en vecka kvar till Första Advent. EN vecka. Jisses vad tiden går fort, gick hösten inte lite extra fort i år..?

I helgen har jag satt upp julstjärnor så smått i fönstren, jag har bland annat två av Watt och Vekes nästan numera klassiska SNÖBLOMMA. Det jag gillar mest med dem är att de kan hängas upp redan i Novent och kan få hänga en bra bit in i januari också. De känns mer som en vintrig fönsterlampa än enbart julpynt.

Och med det sagt tänkte även tipsa om några andra fina juleljus som kommer här:

▫️ Julstjärna i rotting
▫️ Elljusstake i trä
▫️ Vit pappersstjärna (nu till 50 % rabatt)
▫️ Greige pappersstjärna
▫️ Vit bordsstjärna
▫️ Elljusstake i greige

Foto: pressbilder

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Få inspiration i din inkorg!

Skriv upp dig på listan för Hemtrenders nyhetsbrev här nedan: