Här kommer ett inlägg lite utanför inredningstemat men väl inom design och snygghetstemat. Jag fick ett mail från Charlotta som studerat på Textilhögskolan i Borås och som nu startat sitt egna accessoarmärke Sparv. Halsbanden och armbanden är gjorda i 100 % mässing med 16K guldplätering, i april kommer fler i mässing/silver och priset ligger på 295kr. Jag föll som en fura för dessa smycken och säger; stort lycka till Charlotte! Heja Borås och + i kanten för fina bilder med trendig grön marmor!


Foto: pressbilder från Sparv
6 svar på ”Sparv”
Shit vad fina!
Visst är de! 😉
Åh älskar Sparv, de har så himla mycket fina smycken. Och Rania som har fotat de här bilderna är så himla grym 😀
Så himla fina bilder! 🙂
Snygga!
Snygga!